Nov način prehranjevanja

Večina diete enači z neokusno hrano, malimi porcijami in odrekanji. Diete sicer večinoma delujejo, a po koncu diete vedno sledi vračanje na stara pota in ponovno pridobivanje težko izgubljenih kilogramov.

Pridobivanje odvečnih kilogramov je posledica hitrega tempa življenja, saj se večino časa prehranjujemo z industrijsko in hitro pripravljeno hrano, kajti nimamo časa za pripravo okusnih in zdravih ter kalorično zmernih obrokov.

fastfood

Ker pa prekomerna teža zdravju ni prijazna, se prej ali slej soočimo s trenutkom, ko se zavemo, da se je odvečnih kilogramov treba znebiti. Kako? Najlažje prav z 90-dnevno ločevalno dieto.

90-dnevna ločevalna dieta in štiridnevni cikli

Ločevalna dieta poteka 90 dni, v tem času se držiš cikla štirih dni, ki jih ponoviš 22-krat, trikrat pa ves dan (ali pa tudi ne, shujšaš tudi brez vodnih dni) piješ le vodo.

Prvi dan cikla je namenjen beljakovinskim sestavinam, drugi dan škrobnim sestavinam, tretji dan uživaš v ogljikovih hidratih, četrti dan pa je namenjen (le) sadju in zelenjavi.

Rezanci z brokolijem, špinačo in avokadom

Vodni dnevi, ki jih lahko nadomestiš s sadno-zelenjavnimi dnevi ali pa jih v celoti izpustiš, pridejo na vrsto 29., 59. in 89. dan.

Pomembno je, da ves čas diete izvedeš vse štiri dni posameznega cikla in res le izjemoma zamenjaš vrstni red dni znotraj posameznega cikla. Več o posameznih dnevih si preberi na podstraneh posameznih dni (prvi dan, drugi dan, tretji dan, četrti dan).

Spremembe so težke!

Diete se moraš lotiti z zavedanjem, da so vse spremembe na začetku težke. Ker pa smo ljudje bitja navade, ti bo spremenjen način prehranjevanja kmalu prešel v navado in čez čas ti bo tak način prehranjevanja postal normalen. Naj te pa vzpodbudi dejstvo, da v tej “dieti” ješ vse – ješ kruh, ješ testenine, ješ torte, ješ sladoled, ješ Nutello, ješ vse! A pozor – ješ pametno IN v pravem zaporedju.

Palačinke s kokosom

Zelenjava IN sadje

Ta način prehranjevanja vključuje ogromno zelenjave in ogromno sadja, pa oreščke in semena. In tudi jajca, pa čokolado, kruh, testenine, riž itd. Vse, kar ješ že sedaj, a v določenem zaporedju in določenih kombinacijah.

V času diete se odpovej alkoholu in kolikor je možno tudi kavi. Po soku in gaziranih pijačah ne posegaj več – v času “diete” in na sploh – sokovi in gazirane pijače te ne odžejajo, predstavljajo le t.i. prazne kalorije, ki te ne nasitijo, te pa redijo. Sokove uporabi le v smutijih, gazirane pijače pa pij občasno. Sokove in gazirane pijače nadomesti s čaji – toplimi IN hladnimi, limonadami in predvsem vodo – popij vsaj liter tekočine na dan (odrasel človek potrebuje od enega do dva litra tekočine na dan).

voda

Ne stradaj, hujšaj počasi

Kilogramov se pa (žal) ne moreš znebiti čez noč. Ves čas imej v mislih, da je najbolj zdravo in učinkovito hujšanje počasno izgubljanje kilogramov in ne stradanje. Zdravo hujšanje je izguba približno enega kilograma na teden. V času ene 90-dnevne diete se tako skupno znebiš približno 12 do 15 kilogramov, vse je odvisno od tega, kako strogo se diete držiš.

Prehranjevanje po koncu diete

Pisan riž

Po 90-ih dneh moraš z dieto prenehati. Zjutraj še vedno jej le sadje, ostala dva obroka pa naj bosta poljubna. Poskusi se le držati načela ločevanja sestavin znotraj obroka – npr. ne jej testenin z mesom. Po tro-mesečni pavzi pa se lahko spet lotiš 90-dnevne diete.

Ker pa je življenje kratko in sladko, pa se doživljenjsko nikar ne odpovej pici, testeninam bolonjeze ali pa morski rižoti. Vendar pa naj bodo ta mešanja občasna in ob posebnih priložnostih.

Leave a Reply