21. junij 2021
Sit Fit Logo
facebook instagram twitter youtube 

Živjo!

Tudi v današnjem mejlingu ti pošiljam veliko odličnih idej za uživanje v hrani. Vabim te, da pripraviš vsaj enega izmed predstavljenih receptov, seveda pa jih lahko pripraviš tudi več. Verjamem, da ti bodo všeč.

Danes ti najprej predstavljam odlične makarončke z zelenjavo in sirom, ki jih pripraviš v enem samem loncu ter osvežilno piña colado, ki bo to poletje zagotovo večkrat na jedilniku.

V nadaljevanju pa najdi še več odličnih sezonskih receptov.

vroca cololada7
Današnji izpostavljeni recept je sladoled s piškoti in vročimi višnjami. Izbereš lahko tudi katero drugo jagodičevje ter piškotke in sladoled po želji. V vsakem primeru pa priporočam, da vse potreseš z izbranim čokoladnim posipom, priporočam čokoladne mrvice, slano karamelo ali cimetov posip.

Novo na #SitFitSi

Ta teden pripravi božanske makarone iz enega lonca in osvežilno piña colado!
Enchiladas: S piščancem in zelenjavo polnjene tortilije s paradižnikovo omako in sirom

Makarončki iz enega lonca z zelenjavo in sirom

OMG, je to ena čudovita kombinacija zelenjave, odišavljene paradižnikove omake (hvala, mešanica začimb Toskana!), makarončkov in sira! ?

Pripravljena je v slabe pol ure in to v enem loncu! Božansko! ?

Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.

Osvežilna piña colada

Ta tropski koktejl te bo naravnost navdušil. ?

Pripravi ga s svežim ali zamrznjenim ananasom ali ananasovim sokom, belim rumom in kokosovim mlekom. Za piko na i ga okrasi z božansko slano karamelo in svežo meto. Mmm, na zdravje! ☀

Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.
HealthyFood-Instagram

Sezonski jedilnik

V spodnjem seznamu poišči inspiracijo za zajtrk, prigrizek, kosilo in/ali večerjo.

Brokolijeve kroglice

HealthyFood-01-Monday
Tele male bombice so prave bombice okusov! Pripraviš jih z brokolijem, sirom, drobtinami, jajcem in začimbami. Pojej jih s prilogo, na solati ali pa v sendviču.

Španski krompir

HealthyFood-02-Tuesday
Mlademu krompirju dodaj malo olja, začimbe (origano in mleto papriko) in paradižnikov koncentrat in obljubim ti, da ti bodo ti španski okusi fenomenalni. Enkrat za spremembo, prav?

Enostaven pisan riž

HealthyFood-03-Wednesday
Tale rižoti podoben riž z veliko pisane zelenjave je odličen, če nimaš veliko časa. Ni le hitro pripravljen, doma imaš najbrž vedno te sestavine, pa še odličnega okusa je. ?

Odlični koruzni polpeti

HealthyFood-04-Thursday
Potrebuješ kuhano koruzo, jajce, moko, pecilni prašek in dišavnice po želji. Polpete pripraviš in spečeš v desetih minutah, lahko pa poješ same, jih daš v burger, na solato ali k prilogi.

Mešana solata s tunino

HealthyFood-05-Friday
Bi za spremembo solato s tuno na malo drugače? Poskusi jo z inčunovim prelivom, ki naredi solato še bolj morsko. ? Dodaj ji še kos kruha in lakote ne bo več!

Oreškaste palačinke

HealthyFood-06-Saturday
Male mehke palačinke, namazane s čokoladnim namazom in z narezanimi jagodami. ? Kako za božjo voljo bi to bilo lahko zanič?! Pripraviš jih lahko več in jih imaš tudi za zajtrk.
Toliko za danes. Za še več odličnih receptov za dobra kosila, večerje, zajtrke in sladice, odklikaj na www.sitfit.si/recepti.

Pazi nase, lepo se imej in se kmalu spet bereva. Do takrat pa se mi pridruži na #sitfitsi družabnih omrežjih.

Do naslednjič,
Barbara
facebook twitter instagram youtube 
footer_transparent