18. avgust 2021
Sit Fit Logo
facebook instagram twitter youtube 

Živjo!

Danes ti pošiljam čudovite sezonske recepte, ki so vsi večkrat preverjeno odlični in jih moraš pripravit, če uživaš v dobri hrani.

Poglej si recepta za božansko čokoladno panakoto z malinami in ovsene rezinice z grškim jogurtom, borovnicami in cimetovim sladkorjem. Oba sta odlična!

Ne spreglej pa še več odličnih sezonskih receptov, ki ti bodo zagotovo polepšali te poletne dni.

vroca cololada7
Današnji izpostavljeni recept je pita s tremi siri in češnjevimi paradižniki, ki pooseblja poletje, saj je svežega in nežnega okusa, fenomenalno izgleda, pa še tako lepo zadovolji tvoj trebušček in oči. Dodaš ji lahko tudi kakšno mesnino ali ribo, čeprav je popolna tudi brez njih. Oh, res je fantastična!

Novo na #SitFitSi

Ta teden pripravi čokoladno panakoto in ovsene rezinice. Njam!
Enchiladas: S piščancem in zelenjavo polnjene tortilije s paradižnikovo omako in sirom

Čokoladna panakota z malinami

Pripraviš jo en-dva-tri in to zelo enostavno, saj namesto želatine uporabiš agartino, ki omogoča lažjo pripravo brez grudic. Le vmešaš jo v toplo tekočino, med dvo-minutnim kuhanjem mešaš in to je to! ?

Že sama čokoladna panakota je sanjska, če pa ji dodaš še sveže maline (ali drugo sadje), te pa popolnoma začara. ?

Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.

Ovsene rezinice z grškim jogurtom, borovnicami in cimetovim sladkorjem

Ta recept je odličen za prihajajoče šolske dni.

Vse sestavine flikneš v mikser, zmiksaš, preliješ na pekač in spečeš. Nato narežeš, po želji (če ješ doma, nujno!) okrasiš z grškim jogurtom, borovnicami in cimetovim sladkorjem in veš, da je pred tako en lep dan. ?

Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.
HealthyFood-Instagram

Sezonski jedilnik

V spodnjem seznamu poišči inspiracijo za zajtrk, prigrizek, kosilo in/ali večerjo.

Curry iz jajčevca na kvinoji

HealthyFood-01-Monday
Kombinacija jajčevcev, paradižnika in kokosovega mleka navduši! Ta curry je kremast, odličen in tako enostaven za pripravit. Poleg pripravi kvinojo, kuskus, pire, riž ali špagete.

Nenavadne pice z jajčevci

HealthyFood-02-Tuesday
Te kvazi pice so tako dobre zaradi svilnatih jajčevcev in domače paradižnikove omake. Lahko jih narediš kot spremljavo glavni jedi ali pa kot lažjo glavno jed. Božansko!

Krasna poletna rižota

HealthyFood-03-Wednesday
Čudovite sveže poletne sestavine: jajčevec, korenje in paradižnik naredijo to rižoto pravo poslastico. Nebeško diši in še tako dobra je, kot je videti! Prav privoščim ti jo. ?

Marinirane breskve

HealthyFood-04-Thursday
Ko breskve mariniraš v rumu in jih potem dodaš k odišavljenemu grškemu jogurtu, pa res ne more biti slabo. Pravzaprav je božansko! ? To sladico moraš pripraviti to poletje!

Poletna solata s koruzo

HealthyFood-05-Friday
To solato s koruzo, breskvami, mocarelo in balzamičnim prelivom pripravi kot prilogo glavni jedi, a pozor, ujela bo vso pozornost. Ker je lepa in taaako dobra!

Arašidovo-bananina pita

HealthyFood-06-Saturday
S kakavom, mandlji in ovsenimi kosmiči pripravi dno, nato pripravi nadev z bananami in arašidovim maslom in pito okrasi s čokolado in arašidi. Fantastična je!
Toliko za danes. ? Za še več odličnih receptov za dobra kosila, večerje, zajtrke in sladice, odklikaj na www.sitfit.si/recepti.

Pazi nase, lepo se imej in se kmalu spet bereva. Do takrat pa se mi pridruži na #sitfitsi družabnih omrežjih.

Do naslednjič,
Barbara
facebook twitter instagram youtube 
footer_transparent