11. oktober 2021
Sit Fit Logo
facebook instagram twitter youtube 

Živjo!

Kar naenkrat smo zakorakali v jesen in čisto nič se ne pritožujem. Ker živim zaradi hrane (fizično in metaforično), se zelo veselim jesenske hrane, ki je seveda drugačna od poletne. Veselim se juhic in enolončnic, luštnih sladic in ostalih dobrot iz moje pečice in te vabim, da se mi pridružiš.

Danes imam zate dva nova recepta in še več zgodnje jesenskih idej. Ta teden pripravi odlične rezance z brokolijem in božansko nadgrajeno klasiko - znamenito fižolovo juho. Še več idej si poglej v nadaljevanju!

Jabolčno-ovseni piškoti
Današnji izpostavljeni recept so jabolčno-ovseni piškoti, ki so odlična malica, še boljši pa so zjutraj za zajtrk z veliko skodelico čaja. Pripravi jih za ves teden vnaprej in uživaj v čudovitih zajtrkih, saj niso le dobri, so še zdravi in nasitni. Ker vsebujejo jabolka, so ves teden čudovito mehki, ker vsebujejo cimet, neverjetno dišijo, ker so pripravljeni z ovsenimi kosmiči, pa te prav lepo nasitijo. Čista zmaga!

Novo na #SitFitSi

Ta teden pripravi fižolovo juho in rezance z brokolijem.
Enchiladas: S piščancem in zelenjavo polnjene tortilije s paradižnikovo omako in sirom

Nadgrajena klasična fižolova juha

Čeprav je tista klasična čisto ok, za popestritev življenja poskusi to, ki ima več dišavnic, malo rdečega vina, paradižnike in jo namesto s prežiganjem zgoščena s tehniko pasiranja.

Ta juha je tako presenetljiva in tako zelo dobra in je prava maksi različica okusov tiste klasične. ?

Moraš jo poskusit!

Rezanci z brokolijem, špinačo in avokadom

Ti rezanci so tak majhen sonček na krožniku, ko ti dan ne gre po načrtu ali je zunaj res turobno.

Pripravi jih z brokolijem, špinačo in odlično sojino omako. Če dobiš ravno prav zrel in kremast avokado, bo ta jed zasijala v vsej svoji luči.

Ne le, da so ti rezanci dobri, še pripravljeni so v le 15 minutah!
HealthyFood-Instagram

Sezonski jedilnik

V spodnjem seznamu poišči inspiracijo za zajtrk, prigrizek, kosilo in/ali večerjo.

Kremna rižota z rdečo peso

HealthyFood-01-Monday
Zveni popolnoma noro, ampak nori so samo okusi, ki so res neverjetni. Rižoto pripravi s kuhano peso, ji dodaj parmezan in maslo in obljubim, da te bo čisto navdušila.

Puhast krompir v oblicah

HealthyFood-02-Tuesday
Da ne bo vedno le klasičen pečen krompir, poskusi tega. Na znotraj je puhast in če dodaš še maslo, res neustavljiv, na zunaj pa čudovito hrustljav. Nikoli ne razočara!

Odlična zeljna enolončnica

HealthyFood-03-Wednesday
Ta fantastična enolončnica z veliko zelenjave (zelje, krompir, korenje, paprika, špinača ...) te bo pogrela, nasitila in zadovoljila. To je pa tudi vse, kar potrebujemo te dni. ?☀

Toast s skuto in banano

HealthyFood-04-Thursday
To je resnično super zajtrk (ali malica!) za res super dan. Imava toast, skuto, banano in arašidovo maslo. Pripravljen je v dveh minutah! Ja, včasih je najbolj enostavno res najboljše. ?

Enostavna pečena zelenjava

HealthyFood-05-Friday
Ta mešana pečena zelenjava je odlična spremljava glavni jedi, s solato je pa lahko tudi glavna jed. Uporabi zelenjavo, ki jo imaš na razpolago, ki je v sezoni in ki ti je najbolj všeč. Vem, da ti bo teknila!

Neverjetna zelenjavna pita

HealthyFood-06-Saturday
Z lečo, gobami in kremastim krompirjevim pokrovom ? je res odlična poslastica. Neverjetno diši, res nasiti, pa še zabavna je za pripravit. In kako je šele dobra in lepa na pogled!
Toliko za danes. ? Za še več odličnih sezonskih receptov za dobra kosila, večerje, zajtrke in sladice odklikaj na www.sitfit.si/recepti.

Pazi nase, lepo se imej in se kmalu spet bereva. Do takrat pa se mi pridruži na #sitfitsi družabnih omrežjih.

Do naslednjič,
Barbara
facebook twitter instagram youtube 
footer_transparent