1. februar 2021
Sit Fit Logo
facebook instagram twitter youtube 

Živjo!

No evo, pa smo že februarja. Kako?! Tako hitro (in spet, tako zelo počasi) gre čas. Ko bi vsaj čas, ko čakamo, da voda za špagete zavre, tako hitro minil!

Upam, da vsak dan najdeš vsaj kak trenutek lepote in miru, pa čeprav je te dni, tedne, mesece, več stvari narobe kot prav. Saj bo. Seveda bo. Bo?

Danes ti pošiljam devet idej za čudovite obroke, ki ti bodo polepšali dan. Saj veš, jesti je treba. Ampak jesti je treba zanimivo, dobro in zdravo! Upam, da ti bodo spodnji recepti po godu! Če ti bo kateri od njih še posebej všeč, mi povej! :)


vroca cololada7
Današnji izpostavljeni recept so doma narejeni churrosi oziroma španski ocvrtki s čokoladno pomako. Ker se bliža pust in lahko poleg ali namesto krofov pripraviš kar churrose.

Novo na #SitFitSi

Tokrat te s hrano popeljem v Mehiko in v Francijo.
Enchiladas: S piščancem in zelenjavo polnjene tortilije s paradižnikovo omako in sirom

Enchiladas: S piščancem in zelenjavo polnjene tortilije s paradižnikovo omako in sirom

Tortilije so polne okusnih sestavin, prelite so z odlično omako, na vrhu je pa še stopljen sir.
Noro! ?

Recept je prilagodljiv, uporabiš lahko katero koli meso in katero koli zelenjavo. Moraš probat!

Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.

Čebulna juha s sirovim kruhkom

Če si želiš pobegniti od vsakdanjega stresa, si pripravi tole francosko poslastico.

Priprava že res vzame nekaj časa, ampak se 100% splača. Iz kupa čebule s karameliziranjem namreč dobiš svilnato, dišečo in čudovito juhco, ki ji vsekakor dodaj še kruh s sirom.

Joj, kakšni nori okusi!
HealthyFood-Instagram

Sezonski jedilnik

V spodnjem seznamu najdi inspiracijo za zajtrk, prigrizek, kosilo in/ali večerjo.

Kvinoja s pečeno čičeriko

HealthyFood-01-Monday
Ena najboljših oblik čičerike je pečena čičerika, saj čudovito hrustlja. Super je kot prigrizek, lahko pa jo skombiniraš s kvinojo in osvežilno solato. Obljubim, da ti bo všeč.

Toast s skuto in banano

HealthyFood-02-Tuesday
Na toast ali kos kruha namaži skuto z jogurtom, gor položi rezine banane in vse skupaj pokapaj z arašidovim maslom. Pa še malo cimeta in to je to! Simpl, pa tako dobro!

Solata s bučo, feto in orehi

HealthyFood-03-Wednesday
Če ne drugega, si ta recept poglej že zaradi kandiranih orehov, ki so super tudi za grickanje med obroki. Solata je pa itak fenomenalna, nasitna in osvežujoča. In tako dobra!

Riž s korenjem, grahom in koruzo

HealthyFood-04-Thursday
Ta pisan riž lahko pripraviš v dvajsetih minutah in to s sestavinami iz shrambe in skrinje. Super za takrat, ko nimaš časa, pa bi vseeno jedel nekaj dobrega.

Zavite palčke iz listnatega testa s pestom

HealthyFood-05-Friday
Listnato testo premažeš s pestom in potreseš s parmezanom, narežeš na palčke, jih zaviješ ter spečeš. Res tak lušten in tako dober prigrizek!.

Pecivo s čokoladno glazuro

HealthyFood-06-Saturday
To jogurtovo pecivo je resnično fantastično. Tako sočno je in s tako svilnato glazuro, da se težko ustaviš le pri enem kosu. In zakaj bi se? Privošči si!
Toliko za danes! Preden se za tokrat poslovim, pa še čudovito sladko opozorilo. Ta teden bom objavila recept za pečene krofe s čokolado. Tako zelo enostavni so za pripravo in tako zelo dobri, da jih moraš nujno pripravit. Objavim jih v četrtek, zato me vsekakor spremljaj.

Do takrat pa ti želim veliko okusnih obrokov, pazi nase in drži se. Za inspiracije in odlične recepte pa odklikaj na www.sitfit.si/recepti.

Do naslednjič,
Barbara
facebook twitter instagram youtube 
footer_transparent