Če ne moreš prebrati tega sporočila, klikni tukaj 

FBTWYT

Pozdravljeno poletje!

19.6.2018

Kremna paradižnikova rižota s pečeno zelenjavo

Živjo!

No, koledarskega poletja še čisto ni tu, bo pa zdej zdej. Imamo pa tu že temperature in sonček in vedno več poletnih sestavin. Aaah, poletje je res zabavno. Čeprav je bila tudi pomlad zelo zanimiva. Se spomniš špargljev, regrata, jagod ... ? Sem že kdaj povedala, da jaz letne čase doživljam prek hrane? Je kar malo očitno, ane? ;)

Danes se ti javljam z novimi tremi recepti - eden je tudi posnet v video obliki. Malo pa lahko pokukaš tudi v tri moja doživetja. Ne, prav nič mi ni dolgčas!

Pa še izpostavljeni recept - fenomenalna kremna, dišeča rižota, ki jo moraš pripravit! Če daš poleg še pečeno zelenjavo, bo pa sploh božansko. Kako ti jo privoščim!

Izpostavljeni recept: Kremna paraidžnikova rižota s pečeno zelenjavo >>



Novi #SitFitSi recepti

Pomladno-poletna solata s koruzo, mocarelicami in bazilikinim prelivom

VIDEO RECEPT: Pomladno-poletna solata s koruzo, mocarelicami in bazilikinim prelivom

Se mi zdi, da ni nikoli dovolj receptov za solate. Sploh take, ki navdušijo z izgledom in okusom. Tale je fantastična in komaj čakam, da jo pripraviš in mi poveš, da ti je všeč. In preliv? Ta je tisti, ki naredi celotno zgodbo. Res priporočam!

Poglej si recept in video priprave >>

Pomladno-poletna solata s koruzo, mocarelicami in bazilikinim prelivom
Polnozrnati špageti s pečenimi paradižniki in koromačem


Tako pripravljene špagete jem že zadnjih nekaj poletij in končno je prišel čas, da recept delim tudi s tabo. Tako zelo simpl je za narest, pa tako dobro! Če imaš dobre paradižnike, so pečeni še boljši. Pravi zaklad so! Za malo hrustljavosti lahko daš poleg še koromač, paše pa tudi bučka, pa sveža špinača, dodaš pa lahko tudi gambere. Tudi dišavnice lahko izbiraš - baziliko, origano ali peteršilj so vse super ideja. Recept je bil pripravljen v sodelovanju z ekipo Lušt.

Recept: Polnozrnati špageti s pečenimi paradižniki in koromačem >>


Enostavno domače ovseno mleko


Če ti mleko živalskega izvora ne ugaja ali pa če želiš le malo pavze, si naredi ovseno mleko. Veganski "mlečni" napitki so lahko prav fajn, jaz jih uporabljam predvsem za pripravo jutranjih (čeznočnih) ovsenih kosmičev - en super recept sledi prav kmalu! Priprava ovsenega mleka, ki je meni boljši od vseh oreščastih, riževih ali sojinih, je enostavna. Pa še hitra je. Kosmiče namočiš, naslednji dan spereš, zmiksaš in precediš. V hladilniku zdrži 10 dni! Enostavno!

Recept: Enostavno domače ovseno mleko >>

Utrinki


Ker se mi je zadnja dva tedna ful dogajalo, pa še trije utrinki iz mojega življenja. Seveda so vsi trije povezani s hrano. Duuuh.

Naj povem, da sem šla na delavnico peke kislega kruha in moram reči, da sem navdušena. Čeprav kruha ne pojem veliko in imam najraje temne, polnozrnate in ne tiste pripravljene iz bele moke (čeprav občasno tudi to paše, prevsem v zimskih dnevih z bakalarjem, njam!), je bila delavnica čisto zame. Polona iz PolaBekeraj me je ogromno naučila in naslednji kruh, ki ga spečem, bo iz kislega testa.

Nato te pa še enkrat prosim, da pojdi darovat! Jaz se trudim iti čim bolj pogosto, nazadnje pa sem darovala plazmo. Po koncu te čaka še prigrizek in jaz vedno vedno vzamem še borovničev sok. Pijem ga le tu! Datume in lokacije za darovat si poglej na www.daruj-kri.si.

Vidiš ta skoraj-sončni zahod? Zadnjič sva šla na Obalo in bilo je lepo. Ne preveč vroče in prav prijetno. Najprej sva se sprehajala, nato sva šla na kosilo, nato sva počivala, na koncu pa sem šla še rolat - iz Izole do Kopra in nazaj. Super je sedaj, ko so zaprli cesto. Rolaš lahko kolikor hitro lahko, ne da bi te skrbel promet. Obožujem to cesto!


Toliko imam zate tokrat. Želim ti čudovit prehod v nov letni čas in nikar ne pozabi: ne hodi na sonce med 11. in 16., nosi pokrivala in sončna očala, namaži se s sončnimi kremami in pij dovolj tekočine - pij vodo ali naravne limonade, te najbolj odžejajo.

Pazi nase, lepo se imej in če imaš kaj časa, kaj dobrega skuhaj.

Do naslednjič,
Barbara

Če se resnično želiš odjaviti od Sit Fit sporočil, klikni tukaj

Sit Fit | [email protected]