Če ne moreš prebrati tega sporočila, klikni tukaj 

FBTWYT

Nisi edin/a!

21.1.2019

Sočen piščančji zrezek z zeljno solato

Živjo!

Januar je zame vedno najtežji mesec. Novoletno žuranje (z lučkami, sladicami, druženjem ...) je za nami, pomlad je pa še taakoooo daleč! Res komaj čakam, da bo pomlad. In nova energija. Sem imela prva dva tedna kar malo krize. Se ti je zgodilo kaj podobnega? Lahko ti povem, da pomaga dovolj spanca, veliko sadja in zelenjave in pa crkljanje na kavču. Po kratkem sprehodu zunaj, seveda. 

Pa pojdiva k vsebini današnjega mejlinga. V nadaljevanju si poglej dva nova #SitFitSi recepta in pa nekaj jedi, ki jih to zimo moraš pripravit.

Pa izpostavljeni recept? Meni še vedno najboljši doma pripravljen piščančji zrezek na čudoviti coleslaw zeljni solati. Tole je tako dobro, da ne moreš verjet. Poskusi!

Izpostavljeni recept: Sočen piščančji zrezek z zeljno solato >>

Novo na #SitFitSi

Detox smuti z jagodičevjem in kefirjem

Detox smuti z jagodičevjem in kefirjem

Tale smuti je božanski in kar malo sem obsedena z njim. V mešalnik vrzi zmrznjene gozdne sadeže, banano, malo naribanega svežega ingverja ALI ingverja v prahu, žlico arašidovega ALI še boljše mandljevega masla in kefir. Vse sestavine so super zdrave in vsaka od njih ti pomaga pri  zdravju. Video recept je pripravljen v sodelovanju z Lidl Slovenija.

Poglej si video in recept >>

Detox smuti z jagodičevjem in kefirjem
Brezmesna bujta repa


Kdo pozna bujto repo? To je tradicionalna prekmurska jed, pripravljena v času kolin. Sicer vsebuje meso, vendar pa ti zagotavljam, da je čisto super tudi kot brezmesna jed. No, vsaj osnovo lahko pripraviš brez mesa, potem pa na koncu dodaš pečenico ali kranjsko klobaso. Jaz sem je naredila en velik pisker in imela potem za kosilo dvakrat. Super je bila ... pogreta je celo boljša. Močno priporočam, da jo poskusiš! Recept je pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.

Močno priporočam

Kvinojina solata s pečenim sladkim krompirjem

Tale solatka je ena najboljših za hladnejše dni. Kombinacija pečenega sladkega krompirja in mehke kvinoje je skupaj z mocarelo, motovilcem in super prelivom super slastna. Super tudi za v službo vzet.

Poglej si recept >>

Kvinojina solata s pečenim sladkim krompirjem

Jabolka s čokolado in arašidovim prelivom

Ne slepimo se, da lahko januarja kar nehamo grickat! Ker ne moremo. Lahko pa si namesto Lindt čokoladk privoščimo nekaj podobno dobrega: jabolčne rezime z arašidovim maslom in če res ne gre drugače, še z malo temne čokolade. Tole je takooo dobro, da moraš probat!

Poglej si recept >>

Jabolka s čokolado in arašidovim prelivom

Enostavni koruzni polpeti

Predstavljaj si tole kosilo: pečen krompir, koruzni polpeti in velika skleda solate. Njam! Tako kosilo sem imela v zadnjih nekaj mesecih kar nekajkrat in ti rečem, da je vsakič neustavljivo dobro. Tile polpeti so res zakon!

Poglej si recept >>

Enostavni koruzni polpeti

Polnozrnati špageti v veganski paradižnikovi omaki s pečenim brokolijem

Aaah, ta naša pašta. ♡ Niti januar nam je ne more vzet. Predlagam, da si jo privoščiš, ker je odlična. In pripravljena en-dva-tri. Izberi raje polnozrnate špagete, poleg morda res pripravi pečen brokoli in veliko skledo solate. Joj, kako ti privoščim!

Poglej si recept >> 

Polnozrnati špageti v veganski paradižnikovi omaki s pečenim brokolijem

Lososov polpet z ocvrtim jajčkom

Kdo bi si mislil, da so polpeti taka zanimiva reč! Tale lososov polpetek lahko pripraviš s svežim lososom, lahko uporabiš tistega v konzervi, nič slabši (le malo drugačen!) pa ne bi bil niti s tunino. Poleg pa solato in/ali jajček in zmagaš! Tako še januar preživiš!

Poglej si recept >>

Lososov polpet z ocvrtim jajčkom


Takooo. Pa sva preživela prvi mejling v 2019. Upam, da so ti bile ideje všeč in da boš pripravil/a katero izmed njih.

Preden zaključim, pa še hvala, ker me spremljaš, hvala, ker kuhaš po mojih receptih (kar objavi kakšno fotko in jo označi z #SitFitSi, da jo vidim, mi boš polepšal/a ta januar) in če imaš kakšno idejo, kaj bi še rad/a videl/a v moji kuhinji, mi pa kar napiši kak mejl.

Uživaj, pazi nase in če imaš kaj časa, kaj dobrega skuhaj.

Do naslednjič,
Barbara

Če se resnično želiš odjaviti od Sit Fit sporočil, klikni tukaj

Sit Fit | [email protected]