Če ne moreš prebrati tega sporočila, klikni tukaj 

FBTWYT

#ostanidoma tudi med prazniki!

28.4.2020

Najboljše
 (po želji) delno polnozrnate burger bombetke

Živjo!

Tudi med prvomajskimi prazniki vztrajajmo in ostanimo doma. Vse nas bo počakalo! 

Si v redu? Bo šlo še malo? Mislim, da nam gre kar dobro, pa čeprav izgubljamo potrpljenje. Ali pa sem to samo jaz? Popolnoma verjamem, da je boljše, da smo še malo doma in da čim bolj izkoreninimo tole korono, pa bo potem boljše. Veš, kar hudo mi je, ko gledam ljudi, ki izolacijo že veselo kršijo. Le kaj nas čaka čez 14 dni ...

Med vso to norijo pa me pri pameti drži hrana. Še kar veselo kuham prav vsak dan. Če me spremljaš na instagramu, sem prepričana, da to že veš. Vesela sem, da me v tem času res veliko ljudi spremlja in probava moje recepte. Presrečna sem, da lahko pomagam pri uživanju v obrokih. Ker za to gre v življenju, kajne? Da jemo dobro.

Danes ti predstavljam en super smuti, ki je pravzaprav sladica in čudovita solata, ki jo lahko narediš s katero koli zelenjavo. Trik je predvsem v odlični v ponvi pečeni čičeriki, k okusu pa pomaga tudi svež avokadov preliv.

V uvodu pa izpostavljam recept za burger bombetke. Če misliš pripravit kak burger čez praznike. Bombetke so mehke, dišeče, po želji delno pripravljene s polnozrnato moko in res enostavne za pripravit. Obdržijo se nekaj dni, fantastično pa se tudi odmrznejo. V receptu imam tudi pet predlogov za napolnitev bombetk - imam veganski, vegetarijanski, piščančji, ribji in klasični mesni recept. Vsi me navdušujejo in tebe bodo tudi!

Izpostavljen recept: Najboljše burger bombetke >>

Novo

Pregrešen smuti z arašidovim maslom in banano


Da ne bodo (pre)zrele banane vedno (ali sploh) končale le v bananinem kruhu, si shrani ta recept. Ta smuti je kremast in slasten in je prava mala sladica v kozarčku. Grem stavit, da imaš vse za pripravo tudi sedaj doma. 

RECEPT: Pregrešen smuti z arašidovim maslom in banano >>

Mešana solata s pečeno čičeriko in avokadovim prelivom


Za pripravo uporabi katero koli solato in zelenjavo, ki jo imaš doma ter obrok naredi res hranljiv s popečeno čičeriko in kremnim avokadovim prelivom. To je res ena prava eksplozija okusov in barv! In pozor, čičerika je odlična tudi kot prigrizek. Recept je bil pripravljen v sodelovanju s Kotányi Slovenija.

RECEPT: Mešana solata s pečeno čičeriko in avokadovim prelivom >>

Priporočam!

Enostavni koruzni polpeti

Pripravi jih s kuhano koruzo iz pločevinke, svežimi ali sušenimi začimbami in dišavnicami ter z jajcem in moko. Tako enostavni so, pa tako dobri. Pojej jih z izbrano prilogo, daj v sendviče ali pa v njih uživaj enostavno le s solato.

Poglej si recept >>

Enostavni koruzni polpeti

Priljubljena Marina jabolčna pita

Tole neverjetno biskvitno jabolčno pito pa moraš naredit kmalu! Za merico potrebuješ šalčko, za pripravo pa katera koli jabolka. Če jabolk nimaš, uporabi kakšno drugo sadje - tudi zmrznjeno, to prej le povaljaj v moki.

Poglej si recept >>

Priljubljena Marina jabolčna pita

Kremna paradižnikova rižota s pečeno zelenjavo

Grem stavit, da tako dobre rižote še nisi nikoli jedl/a! Neverjetno diši, je lepo kremasta in tako tako zelo dobra. Pripravi jo s svežimi paradižniki ali tistimi iz konzerve. Poleg pa morda popečeno zelenjavo ali pa ribo? Prosim, prosim pripravi jo, obljubim, da ti ne bo žal!

Poglej si recept >>

Kremna paradižnikova rižota s pečeno zelenjavo

Kremna jajčka s sirom v tortiliji 

Kremna jajčka v tortiliji, s sirom in po želji še s kakšnim dodatkom (ampak tudi le jajčka in sir sta dovolj!), te bodo navdušila. Tole je odlična jed za večerjo ali pa za zajtrk. Da ne bo vedno le kos kruha z nečim.

Poglej si recept >>

Kremna jajčka s sirom v tortiliji z rukolo in paradižnikovim namazom

Šparglji s pršutom

V mesecih, ko so šparglji najboljši (april, maj, junij) si večkrat privošči to jed, čudovita je. Šparglje lahko oviješ v katero koli mesnino; pršut, slanino, šunko ali piščančjo salamo. Odlični pa so tudi sami le popečeni.

Poglej si recept >>

Šparglji s pršutom


Toliko za danes. Želim ti mirne praznike, preživi jih v družbi družinskih članov, s katerimi trenutno živiš in pazi nase ter na vse okoli sebe. Še malo, pa bo! Ko ti bo pa najbolj hudo in ti bo vse res presedalo, si pojdi kaj dobrega skuhat ali spečt. No ja, kuhaj tudi v dobrih trenutkih. Ideje najdi na www.sitfit.si/recepti. Hvala ti, ker si doma in tako delaš dobro tudi zame. Drži se!

Do naslednjič,
Barbara

Če se resnično želiš odjaviti od Sit Fit sporočil, klikni tukaj

Sit Fit | [email protected]