Če ne moreš prebrati tega sporočila, klikni tukaj 

FBTWYT

... živjo jesen!

25.9.2017

Rezanci z gobjim bolonjezom

Živjo!

Ooh, to pa je bila ostra menjava letnih časov, kajne? V trenutku je bila tu jesen. Ker pa jeseni v sezono pride kar nekaj odličnih sestavin, se jeseni že zelo veselim. Moram ti zaupati, da sem že naredila nekaj jedi z bučo in da sem včeraj zvečer prvič jedla kuhan kostanj. Jesen je super ... a ko bi le malo manj deževalo in malo več sijalo sonce!

Pa poglejva, kaj si lahko prebereš danes. V nadaljevanju ti predstavljam nove štiri pozno-poletne recepte, vabim pa te tudi, da si ogledaš recepte z gobami, ki so že objavljeni v #SitFitSi zbirki. Ker je ravno sezona gob in ker slišim, da je letos gob ogromno.

Današnji izpostavljeni recept je eden mojih najljubših Sit Fit receptov z gobami in ti ga neskončno močno priporočam. Te dišave, ta okus!

Izpostavljeni recept: Rezanci z gobjim bolonjezom >>

Novi recepti

Ratatuille


Zagotovo imaš v hladilniku ali shrambi še nekaj jajčevcev, bučk, paprik in paradižnika? Če imaš, pripravi ta odličen recept in navduši. Ratatuille lahko postrežeš s kruhom, poleg mesa, k rižu, polenti, testeninam ali pire krompirju. Kamorkoli paše. Pa tako diši! Recept je bil pripravljen v sodelovanju z Lidl Slovenija.

Recept: Ratatuille >>


Paradižnikovo maslo


Takega masla pa še ne poznaš! Tako lepo diši, tako lepo svež je in tako uporaben! Pripravi ga s češnjevimi paradižniki (rdečimi ali rumenini, vseeno je), maslom, timijanom, soljo in poprom. Čisto malo sestavin in tolikoooo okusa. Uporabiš ga lahko v sendvičih, v rižoti, testeninah ali v mesnih jedeh. Totalno navduši! Recept je bil pripravljen v sodelovanju z ekipo Lušt.

Recept: Paradižnikovo maslo >>


Zelenjavna ramen juha


Juhe bodo spet prišle v prvi plan in ne bi mogla bit bolj navdušena. Obožujem juh! Ta je čudovito enostavna, lahko pa jo pripraviš tudi iz zamrznjenega brokolija in gob (ta informacija ti lahko pove, da jo lahko pripraviš tudi v kasnejših mesecih). Pripravi jo z ramen nudli ali pa navadnimi tankimi špageti, obe različici sta odlični. Ta topla, zdrava in lepo pisana juhca ti bo všeč. Stoprocentno! Recept je bil pripravljen v sodelovanju z Lidl Slovenija.

Recept: Zelenjavna ramen juha >>


Grška pojedina – bulgur z zelenjavo in tzatziki omako


Poln kup kuhanega bulgurja (lahko tudi kuskusa ali kvinoje ali riža), pečene zelenjave, češnjevcev, oliv in doma pripravljene tzatziki omake že ne more bit slab! Ta sestavljen krožnik je enostaven za pripravit, totalno prilagodljiv in navduši vsakogar. Recept je bil pripravljen v sodelovanju z Lidl Slovenija.

Recept: Grška pojedina - bulgur z zelenjavo in tzatziki omako >>

Gobe!

Gobe


Slišim, da je letos povsod polno gob. Tudi jaz sem jih opazila, pa jih ne znam nabirati. Jih pa znam kuhat. Pod oznako gobe lahko najdeš ogromno receptov, ki vsebujejo gobe in verjamem, da lahko najdeš vsaj en recept, ki ti je všeč. Itak so pa vsi odlični!

Recepti z gobami >>

Daruj kri!

The great forest


Zadnja mala novička v tokratnem mejlingu pa je poziv k darovanju krvi. Zadnjič sem spet šla in spet sem darovala 0,4l krvi. Če lahko daruješ tudi ti, ti predlagam, da greš. Ne boli, zeloooo so prijazni, pa še nafutrajo te. Tokrat sem jaz izbrala sirov sendvič, lešnikov piškot in borovničev sok. Le tu vedno pijem borovničev sok in mi je vedno neverjetno okusen! Poleg moje izbire malice imajo še več različnih sendvičev, pa rogljičke, jogurte, kavo, čaj in sadje. Izbira je super.

Če ne veš, kam it darovati, preveri na www.daruj-kri.si!


Toliko ti imam za povedati danes, sedaj pa si grem za kosilo pogret ribjo juho. Uživaj dan še naprej in se bereva spet čez dva tedna. Če imaš kaj časa, pa kaj dobrega skuhaj (in mi pokaži svoje stvaritve - označi jih z #SitFitSi).

Do naslednjič,
Barbara

Če se resnično želiš odjaviti od Sit Fit sporočil, klikni tukaj

Sit Fit | [email protected]