Naroči se na Sit Fit Newsletter!

Naroči se na Sit Fit mailing in vsakih štirinajst dni v svoj e-nabiralnik dobiš sezonske ideje za pripravo odličnih obrokov, ne manjkajo pa niti kuharski nasveti in inspiracije za kuharske užitke!

Vnesi svoj e-naslov in s klikom na povezavo, ki ti jo bomo poslali, prijavo potrdi.

Preberite si našo politiko zasebnosti!

Latest Recipes

Polpeti iz bučk in fete z avokadovim prelivom

Ti zelenjavni polpeti so neverjetno okusni! Pripravljeni so z naribanimi zelenimi bučkami, čudovit okus pa jim dajo dišavnice in feta, ki se čudovito stopi in lepo poveže vse okuse. Polpete postrezi z avokadovim prelivom, lahko pa jih vtakneš v burger bombetke, poješ s solato ali pa s katero koli drugo prilogo po izbiri.

Enostavni ocvrti lignji

Ti čudoviti lignji, oziroma kalamari, povaljani v odišavljeni moki in na hitro ocvrti v vročem olju, so nekaj najboljšega! Pripravijo se hitro, enostavno in če upoštevaš moje nasvete, vedno čudovito uspejo. Posoli jih čisto pred postrežbo in uživaj v malih grižljajih božanskosti, postrezi pa jih z rezino limone ali limete, s kosom kruha in veliko skledo najljubše solate.

Fantastična bučkina kremna juha

Za pripravo najbolj kremaste bučkine juhe na svetu ne potrebuješ ne krompirja, ne smetane za kuhanje. Kajti če pri kuhanju zelenjave priliješ toliko tekočine, da vso zelenjavo le pokriješ in nato vse še dobro spasiraš, dobiš svilnato kremno juho čudovitega okusa brez kakršnih koli dodatkov. Nato jo le še okrasi s popečenimi bučkami in drobnjakom ter uživaj!

Čudovit čokoladni humus

Neverjeten čokoladni humus, sladka različica znane klasike, je fantastična čokoladna poslastica, pripravljena s čičeriko, arašidovim maslom, kakavom in javorjevim sirupom. Fantastičen je kot namaz ali kot pomaka. Pripravi si ga in z njim navduši sebe in vse, ki ga bodo poskusili.

Azijski pražen riž z zelenjavo

Poglej si no ta pisan krožnik! Rižu tokrat družbo dela sama čudovita zelenjava – korenje, grah, paprika, brokoli, korenje. V pražen riž umešaj tudi razžvrkljano jajce, dodaš pa lahko še arašide ali indijske oreščke. Poleg postrezi s solato.